Sunday 21 November 2010

Inspirerande hem

I morse travade vi iväg till vårdcentralen för att kolla Goliat och hans pappa. Båda två är dunderförkylda och det är minstingen som antagligen smittat sin far. Nu är det iaf konstaterat att de båda har en ögoninfektion och ordentlig förkylning (som om jag inte visste det innan).

Linda Lindorff är med i Family Livings senaste nummer med sina flickor och visar upp sitt vackra hem i stan. Tänkte bara ladda upp dessa bilder idag då det känns passande en grå dag som denna. Hoppas att solen skiner där ni befinner er!

Bilder lånade från Family

5 comments:

  1. Hej! Tack för titten och gratulationer. Vilken fin snöglob du gjort. Är rktigt ledsen att jag inte har barn i burkmats-åldern. Får nog åka till lillasyster som har en bebis och rota i återvinningslådan!

    ReplyDelete
  2. Hej och tack för din fina kommentar!=)
    När jag lärde mig att virka "på riktigt" för ett par år sedan så började jag med att virka några mormorsrutor. Det funkade iaf rätt bra som en grund för mig, så det kan jag tipsa om!
    Jag hoppas att det går bra och om du har några fler funderingar så är det bara att du hör av dig!=)

    ReplyDelete
  3. Hejsan!
    Tack för tipset med pepparkakor och grönmögelost, det blir ost och kex. Jag har inte så mycket tid som jag skulle behöva för att fixa något hembakat så ost och kex känns lagomt.
    Så fint hon bor Linda!
    Hoppas att dina grabbar blir piggare snart.
    Ha en bra vecka, kram Rebecca.

    ReplyDelete
  4. Fint hem hon har, Linda. Ljust och fräscht.

    Jobbigt med sjukdommar. Det är nog det som är det jobbigaste med småbarnstiden tycker jag. Ibland känns det som det aldrig tar slut. Men dom säger ju att det blir bättre när de börjar i skolan. Vi får trösta oss med det!

    Kram, Jenny

    ReplyDelete