Thursday 8 April 2010

Brölllop


Vill bara önska er alla en trevlig helg! Känner mig väldigt trött idag och ser fram emot att få lite ledigt trots att jag precis var ledig (kanske släkten som tog musten ;)).

I morgon ska jag med en vän och titta på bröllopsklänningar. Det ska bli roligt och vanka runt och se vad hon vill ha. Har ett par ideér om vad jag tror skulle passa henne. Hon har lite svank och väldigt vacker rygg så jag tror att en klänning med lite skärning i ryggen kan vara fint på henne. Har ni några bra idéer så får ni gärna dela med er.

Ha en mysig fredag och helg!

Lånade en bild av Kinoko som annars gör gudomliga bröllopsklänningar.

6 comments:

  1. Så härligt med bröllop!
    En djungel att välja klänning i, tur att du är med som smakråd =)
    Kram Mimmi

    ReplyDelete
  2. Va härligt med ett stundande bröllop. Kommer själv ihåg våndan över att välja. Ha nu en skön helg .Nilla

    ReplyDelete
  3. Va kul att gå och titta på brudklänningar!!!

    Å du är i v 35 - sååå spännande - det är ju inte alls långt kvar. Hoppas allt är bra med dej och bebisen?

    Ha en skön helg!

    ReplyDelete
  4. åå vad det låter roligt. Hoppas att ni hittar något riktigt fint.
    Förstår att det känns lite jobbigt för dig nu. Jag tror det ska kännas lite extra jobbigt på slutet så att man längtar till förlossningen.

    Kram Jenny

    ReplyDelete
  5. Åh vad roligt att du får vara med och vara smakråd. Lycka till! :)

    ReplyDelete
  6. Vad roligt att få gå runt och titta på klänningar. Trodde först o det var du som skulle gifta dig.

    Hoppas allt är bra med er.
    Kram Mia

    ReplyDelete