Tuesday 4 May 2010

Bakning


Inspirerad av er andra bestälde jag hem Leilas nya bakbok igår. Ska bli roligt att få hem den.
Bakade en blåbärspaj igår som blev mycket god för att vara bakad av mig.

Sprang på min fina kakaoburk i skåpet. Det är synd att inte alla förpackningar ser ut på det sättet men samtidigt så är den traditionella kakaokartongen rätt fin. Tycker ni inte? Jag skulle gärna ha en sån tavla med två ögon hemma.

Dagen bara försvann igår också. Vet inte riktigt vad jag gör med tiden...


Ni måste förresten titta på mina julblommor som fortfarande blommar. Vad ska man göra för att få dem gröna? Det hela känns knasigt!

1 comment:

  1. Blåbärspajen ser underbart god ut. Ser också fram emot Leilas nya bok. Har inte fått den till butiken ännu..

    Kram, Jenny

    ReplyDelete