Saturday 27 February 2010

Barnvagn

Idag har jag sprungit runt och tittat på badkar igen och nu har jag fem kataloger som jag ska titta igenom över helgen. Egentligen borde man bara bestämma sig och sedan köra på det, nåväl.
När vi ändå höll på att springa runt så kände vi oss lite för på barnvagnar och det är verkligen en djungel. Ni andra där ute är väll proffs på detta men jag är inte det. Det är som att köpa en ny bil tycker jag. Vilka däck är bäst, vilket chassi ska man ha, hur många hjul, vilken färg osv osv osv.
Det som verkar passa oss bäst var en teutonia då den har tre hjul så den kan rätt smidigt köras både i skogen och i stan, man kan dessutom vända den så barnet kan sitta både mot en och ifrån en. Kan man köpa en begagnad eller bör man köpa en ny?
Vad har ni för tankar eller rekommendationer när det kommer till vagnar?

No comments:

Post a Comment