Thursday 21 January 2010

Tack!

Jag skulle bara vilja tacka för alla gulliga inlägg i förrgår. De värmde och jag lovar att inte klaga så mycket i fortsättningen!

I morgon ska jag träffa några vänner som jag tycker mycket om och det kommer att ladda mina batterier. Ser fram emot det!!!

Bilden för idag (som jag tycker är härlig då fåglarna ser så coola ut) är tagen i Franska Polynesien. Jag fick en frågan tidigare ang vart det ligger och det ligger så lång bort från Sverige du egentligen kan komma. Mitt emellan Nya Zeeland och Påskön (Chile). Väldigt vacker ögrupp dit många Amerikaner åker på bröllopsresa med feta diamantringar.
Som fransman kan man göra sin millitärtjänstgöring där och iom att de knappt prodcerar något själva så är det ett land som mottager otroligt mycket bidrag ifrån Frankrike (dåligt samvete?!).
Visst vore det intressant att få reda på hur människorna kom till dessa öar långt ute i ingenstans...

No comments:

Post a Comment