Thursday 7 January 2010

Mio


Var inne på Mio på Kungsgatan idag. Det var en rätt tråkig syn tyvärr och det beror säkert på att det är rea där just nu och det brukar rent generellt vara lite rörigare då. Det kändes inget roligt alls. Jag är ju som sagt på jakt efter ett par möbler just nu och det får väl ta sin lilla tid men tänkte att jag kanske kunde få lite inspiration där och det kändes bara att nej inte idag. Jag får väll vänta tills våren även besöker Mio. Gillar dock deras jodglob de har men skulle nog hellre beställa denna men den känns lite dyr...

2 comments:

  1. Reor har både för och nackdelar men jag har på senare dar också vänt när det sett för rörigt ut. Orkar inte rota i högar.
    Jordgloben var verkligen fin och väldigt dyr. Kanske en insamling till födelsedagen.

    ReplyDelete
  2. Vad roligt at du ramlade in hos mig och vill vara med i min lilla utlottning - Lycka till!
    Och jag håller med dig - reor kan nog avskräcka mer än locka i vissa fall...
    Trevlig helg!
    Kram
    Therese - Scokenvägens Söta

    ReplyDelete