Monday 4 January 2010

Förvaring

Dags för utrensning var det i helgen så blev en del pengar som spenderades på Granit. Ja IKEA kanske är mer prisvärt men jag tycker att de vita lådorna för förvaring är snyggare på Granit (det är alla vita inredningsbloggars fel eller kanske tack vare...).

Jag har nämligen utrymmen ovanpå mina garderober och den bästa lösningen jag kunde komma på utan att byta ut alla garderober var dessa lådor och det blev ganska bra. Ska ladda upp resultatet snart.

Sedan har vi bara en del andra projekt att ta tag i. Garderob till hallen, någon typ av bardisk till köket, vardagsrumsbord, badkar (funderar på ett enkelt bubbel men det blir antagligen ett vanligt klassiskt), tv-bord, säng-gavel och att välja ut bilder som ska förstoras upp till väggarna. Någon som har något bra förslag till vad jag bör göra med bilderna?

3 comments:

  1. Kul att kika in till dig! Måste kolla runt , det ser ut att vara massa fina bilder här hos dig! De där boxarna, liknande har Maxi för utförsäljning just nu, jag gav 49 kr för min som jag köpte idag.

    Kram L-L

    ReplyDelete
  2. Fina förvaringlådor nu är jag nyfiken på att se resultatet.

    Kram Mia

    ReplyDelete
  3. Va mycket projekt du har på gång - låter verkligen som en riktig nystart på nya året:)

    Lådorna var super snygga tycker jag - skall bli jättekul att se slutresultatet!

    Ha det gott - kram!

    ReplyDelete