Monday 17 August 2009

Singapore


Bodde hos min förre detta chef i Singapore och han bodde ute på den konstgjorda ön Sentosa. Det är inte direkt fattiglappar som bor där ute och det kändes lite konstigt men samtidigt roligt att promenera runt bland en massa glashus som såg ut att vara hämtade från inredningstidningar. Han har skaffat sig ett bra liv i Singapore och han ansträngde sig verkligen för att vi skulle få en liten smakbit på hans liv. Vi drack en massa drinkar på trevliga hotell, besökte Raffles och tog en sling medan vi som alla andra öppnade våra jordnötter och slängde skalen på golvet.

Även här blev vi kvar i två dagar innan vi var tvungna att åka hem. Det kändes tråkigt men samtidigt hade jag längtat hem efter landet och blåbären. Vill även få chans att använda mina klänningar när jag kommer hem så jag får väll ställa till med fest!
La upp en bild på klänningen från Forever21 som jag kommer att få dansa runt i hemma i lägenheten med istället för ute då hösten är på intåg.

No comments:

Post a Comment