Friday 3 December 2010

Galleri Hemsytt!

Det var en riktigt vykorts-dag igår och jag hade hela mammagruppen på besök. Nästan imponerad av mig själv att jag fick in sju mammor, sju barn och sju barnvagnar i lägenheten. Det ni...

På kvällen gick jag förbi Galleri Hemsytts lokal på Åsögatan i Stockholm. Det var en hel del fina plagg som jag gärna tagit med mig hem men det får bli senare i veckan. Det som är lite kul är att de som ställer ut i lokalen syr plaggen själva och att det inte kostar mer än ett plagg på PoP och så känns det som kvalité plus att plaggen bara finns i ett visst antal så man behöver inte oroa sig för att alla andras barn har samma plagg :) Passa på och gå förbi. De finns där tom onsdag!
Förra gången hängde ett par tossor med från Klockarbarn och de har varit helt fantastiska i ull och vi har fått många komplimanger för dem. Dessutom ser de ut som den klassiska basketkängan. Fingrar alltid på Kinokos små söta flickkläder också med Goliat slipper bära kjol än så länge...

Nu ska jag ut och leka i snön. Hoppas att ni får en fin dag!
Bilder lånade från Galleri Hemsytt och Klockarbarn

No comments:

Post a Comment