Friday 29 October 2010

Fredag


Så är det fredag igen. Veckorna bara springer på!
Jag tycker dock att det är väldigt mysigt med fredagar. Oftast kommer min sambo hem tidigt från jobbet och det känns hemskt att säga men jag väntar verkligen hem honom på fredagarna. Känner mig som en gammal dam som har en soppa på spisen och det är just vad jag ska ha idag. Svärföräldrarna kommer och min sambo blir sen så jag ska försöka mig på att skapa en Gulaschsoppa. Får se hur det slutar...det kan sluta som den gången min kära far skulle koka ärtsoppa åt mig som barn och han brände fast plastsleven...

Hoppas att allt är bra med er och att ni får en riktigt fin Halloween.

1 comment:

  1. Jag är säker på att soppan blev jättegod även om det hade varit roligt att få se en bild av plastslevssoppan.

    Kram Mia

    ReplyDelete