Friday 10 September 2010

We will rock you

Stort tack för era kommentarer ang läggning. Nu ska vi börja experimentera lite så får vi se hur det går. Att mata ofta på kvällen och ge en sista skvätt innan man själv lägger sig har jag annars fått som tips och det tyvärr inte funkat men men skam den som ger sig.

I går var min kära mor barnvakt och jag var iväg och såg musikalen We will rock you. Den var mycket bra men publiken var inte den roligaste. Jag har svårt att sitta still när musiken är bra och vill gärna stå och dansa och applodera men alla satt i sina stolar och klappade stillsamt...
Killen som hade huvudrollen Bruno Mitsogiannis var riktigt duktig och jag fick gåshud på armarna när han tog i. Det var en mycket trevlig föreställning.

Nu ska jag ta och baka lite bröd.
Ha en mysig fredag!

No comments:

Post a Comment