Tuesday 24 August 2010

IKEA Katalog

I går fick jag mycket trevlig post i brevlådan. Tänk att man kan bli så glad över att få IKEA katalogen :) Sorgligt liv man lever men på något sätt så får man alltid inspiration av att titta i den. Det verkar som att brunt och orange är de stora färgerna för denna höst. Jag kommer att satsa på en ny garderob till vår hall, kanske något till uteplatsen, en massa ramar för de där bilderna som jag inte fått upp än och så lite härliga tyger till kuddar och kanske en filt eller två... Vad ska ni satsa på?

Ha en jättefin dag och hoppas att ni får samma njutning som jag :)

3 comments:

  1. Visst är det roligt när nya katalogen kommer. Jag har inget speciellt som jag behöver just nu men det blir väl ändå ett besök till varuhuset snart.
    Ha en bra kväll!
    Kram, Jenny

    ReplyDelete
  2. Åh, just nu ser jag fram emot att hoppa i säng med en macka och en kopp te och den kära ikea-katalogen! Har inte öppnat den än...

    Tack för din hälsning! Hoppas allt är bra också med dig och familjen.

    Kram Pernilla

    ReplyDelete
  3. Tack för din omtanke ...de värmer. har oxo fått ikea katalogen man blir som ett litet barn på julafton ..hi hi
    kram pia

    ReplyDelete