Sunday 18 April 2010

Måndag

Så var det ny vecka igen. Veckorna bara springer på men nu är det både ljusare och lite varmare vilket är mycket skönt. Smet in på en biofilm i går kväll och märkte inte ens av att det regnade då.

Är ganska ensam på jobbet idag då mina arbetskamrater är iväg på skidresa. Jag drog mig ur pga väldigt lång bussresa. Istället tänkte jag försöka jobba ner högen dessa två dagar då man får lite mer arbetsro så vi får hoppas att jag hinner allt jag vill hinna :)

I kväll kommer min kära, härliga faster förbi med de gamla fårskinnen vi hade på landet som små (tänkte man kunde ha dem på landet igen) samt en gammal sparkcykel. Hoppas kunna byta däcken på den och sedan ha den på nya landet. Får se om det ens går att få tag i nya däck. Kanske kan man hitta någon cykelhandlare som iaf vet vart man ska vända sig. Någon av er som har erfarenhet av detta?

Hoppas att solen skiner på er och att ni får en skön och bra start på veckan!

5 comments:

  1. Den har jag köpt av en vän. Men den finns att köpa hos IKEA. Vit finns också.:-)

    Härligt med fårskinn. Det har jag flera av i mina soffor och fåtöljer.:-) Kram Stina

    ReplyDelete
  2. Ibland är det skönt med ensamhet *ler*
    :)

    ReplyDelete
  3. Kul att bara helt spontant hoppa in på en biograf:)
    Hoppas du såg nått bra!

    Fårskinn är alltid fint precis varsomhelst!
    Kul att du får överta det!
    Har ingen aning om rep. av sparkcykel men som sagt du får säkert bra tips från någon cykelhandlare.

    Tack, hoppas du också får en skön och bra start på veckan!!
    Kram Eva

    ReplyDelete
  4. Skönt att vara på hemmaplan de sista veckorna ifall om att...
    Härligt med fårskinn! Skulle vilja ha ett helt gäng!
    Ha en underbaar måndag!
    Kram Mimmi

    ReplyDelete
  5. Härligt med fårskinnen, jag använder alltid såna i stolarna såhär års o kalla tider är det skönt framför brasan.
    Ha en fin vecka!
    Kram Cilla

    ReplyDelete