Monday 28 December 2009

Promenad till jobbet

För mig är det jobbdag idag och jag är ganska ensam på kontoret vilket är tråkigt på ett sätt men skönt på ett annat. Det betyder att jag har tid att göra sånt som jag annars inte har tid med.
Stressade inte till tunnelbanana i morse utan promenerade till jobbet vilket var skönt. Jag förstår inte varför jag inte gör det oftare då det inte tar mer än 50 minuter. Stockholm är dessutom en ganska vacker stad och har man gatorna för sig själv så är det ju toppen!

Det var i princip jag och de som skyfflar snö ifrån taken som var vakna. Vilket jobb de gör, men jag undrar vad de gör när de inte skyfflar snö (andra saker på tak?!). Får ta reda på det under dagen!
Bild lånad från dbtak

1 comment:

  1. Hoppas du får en lugn och skön dag på jobbet!

    Kram Pernilla

    ReplyDelete