Thursday 31 December 2009

Gott nytt år!

Överraskningen var att jag fick välja ett av två halsband som min sambo valt ut (kände mig nästan besviken på att det inte var Buddy). Jag har inga smycken som jag fått av honom(har fått mycket annat fint och praktiskt) och skulle velat ha något som han valt tidigare och nu fick jag chansen. Det är svårt att köpa smycken åt mig men han hade gjort två bra val. Ett av dem hade jag nog aldrig valt själv men det satt fint på. Den andra butiken var stängd så det blev inget halsband. Vi sa att vi skulle ta det en annan dag. Får se om det blir av ;)
Efter så blev det lite mat och Buddy Holly. Den var mycket bra men måste tyvärr säga att publiken var lite tråkig. Trist att alla sitter still när det svänger. Nåväl, det var en mycket trevlig kväll!

Vill även passa på att önska er alla ett Gott nytt år!

Bild lånad från Antibratz

No comments:

Post a Comment