Friday 25 September 2009

Lidingöloppet - The killer!

Så var man uppe klockan 07:00 en lördag morgon, laddat med gröt och klunkar vatten. Nervositet-magen har börjat att ge sig till känna och man börjar fundera på vad man gett sig in på.

Varför ska jag springa Lidingöloppet? Ja, dels för att jaga min sambo runt (sedan är han klar med sin klassiker) och sedan kan det vara skönt en vacker dag som denna att vara i skogen.
Har dock hört att backarna ska vara riktiga mördarbackar så vi får se hur det går! Kommer en uppdatering i kväll. Tills dess kan min enda läsare Mia hålla en tumme för mig. Är inte helt säker på att jag kommer klara mig runt de 30km som det är man springer.
Om du mot förmodan skulle titta in så skänk gärna en gåva till min cancerinsamling.

Ha en riktigt trevlig helg!
Bild från sport-tiedje.com

1 comment:

  1. Du har nog redan börjat du men jag hoppas att det går bra. Lycka till.

    Mia

    ReplyDelete