Friday 25 September 2009

H&M inredning


Har varit nyfiken ett längre tag på H&M's ombyggnad av butiken på Drottninggatan och igår smet jag in för att ta mig en titt. Jag vet inte om jag blev så imponerad faktiskt men jag hade väldigt höga förväntningar på det hela. Det som dock var lite roligt var att överdelen av butiken nu har en inredningsdel där man kan köpa handdukar och kuddar via ett speciellt system.
Du har en magnetisk bricka och sedan tar du ett memoryliknande kort som du sätter fast på brickan, går till kassan och sedan plockar de fram det du vill ha. Lite kul och påminner om Argosbutiken som finns i London. Tanken är nog att det kommer att vara en massa människor som rör sig i butiken och att det ska gå fort samt vara lite coolt men det är väldigt mycket yta som nyttjas till absolut ingenting. Kul med lite annorlunda!
Vad tycker ni andra?

Bild från H&M.se

No comments:

Post a Comment