Wednesday 23 September 2009

Cancerfonden - Insamling








Nu har jag startat en insamling till Cancerfonden igen! Så skänk gärna en slant om ni har råd.
Ska försöka ta mig runt Lidingö loppet på lördag (det kommer att bli en kamp mot backar och klockan) och när jag sprang ett lopp sist så satte jag upp en insamling åt Cancerfonden (man gör ofta så i England och jag tänkte att jag kunde göra något gott samtidigt som jag plågar mig). Det kändes bra och Cancerfonden fick ett bidrag men nu så här i efterhand så skickar de mig en massa inbetalningskort vilket jag tycker är lite fult. Visst behöver de visa att de finns men är det så att insamlingen lägga på administrativa saker så tycker jag att det suger.
Nu har jag gjort något och jag har gjort det på ett sätt som passar mig (kanske passar det ingen annan men jag hoppas att någon vill hjälpa mig att nå mitt mål på 1500kr)


Bild från Cancerfondens sida.

1 comment:

  1. Hej,

    Jag är självklart med och hjälper dig att nå ditt mål. Lycka till på lördag.

    Kram Mia

    ReplyDelete