Sunday 31 July 2011

Klänningar

Äntligen har jag internet på landet igen. Man blir lite handikappad när man är utan.


Under tiden har jag försökt uppdatera administrativa saker inför bröllopet. Har insett att jag inte är så bra på att göra saker i tid. Är inte den typen av tjej som planerar mitt bröllop i ett år innan så det får bli som det blir. Just nu sitter jag iaf och skriver på presentationen om gästerna. Det är inte helt lätt men ganska kul. Ska även se till att skicka ut en liten blogg till gästerna i kväll eventuellt i fall att sambon godkänner min text ;) Hoppas att mina gäster inte har för höga förväntningar...


Har ni sett att LaRedoute har rea just nu? Kul att de har lite tjejfärger för pojkar tycker jag. Det är annars svårt att hitta om man inte går till tjejavdelningarna annars. Hittade denna rosa piké bland annat. Varför jag ens hamnade på denna sida är för att jag letar inspiration till en enkel sommarklänning som jag även kan använda i höst. Tänkte ha det på bröllopet som ombyte. Någon som har något bra tips?



Hoppas att ni har en fin kväll!

Bild lånad från LaRedoute

No comments:

Post a Comment