Sunday 20 September 2009

Fotboll














Söndagen bjöd på lika fint väder som lördagen och idag blev det fotboll för hela slanten. Fick biljetter till Brommapojkarna - Djurgården och kan inte säga att det var en bra match men det var fint väder och en trevlig cykeltur dit så helt okej. Jag var dock glad att jag inte betalade för min biljett. Matchen var rätt dålig!

Vilken vacker utsikt det är uppifrån Västerbron. Det är så jag tappar andan. Känns roligt att cykla över där också där alla träd växer och tänka på att det faktiskt är fångar från den tiden då det var ett fängelse på Långholmen som faktiskt gjort jorden så bördig där (de fick dra ut Stockholmarnas sopor på ön).

Väl i Årsta såg vi Manchest United - Manchester City och det var en mycket mer intressant match måste jag säga. Många mål och bra spel. Lyckat!

Nu ska jag klistra upp min världskarta på väggen som legat och väntat sedan januari.
Inneonline har utförsäljning på den just nu...
Bild lånad från Mats Petersson Petterssononline.com

No comments:

Post a Comment