Thursday 19 May 2011

Ett år

Så har det gått ett år sedan vår lilla pojke tittade ut. Känns som att det var i går som det hela satte igång men ändå inte. Det har gått väldigt fort måste jag säga och man ser inte på sig själv att man blivit äldre (kanske ser man mer sliten ut och har fått lite fler skrattrynkor) utan på barnet. Synd att man inte kan dra i tid-bromsen ibland.


Det blev ett bra men intensivt kalas i går och idag är det städning som står på schemat.


Då födelsedagsbarnet drabbats av en förkylning tog vi en promenad i dag när han sov och jag lyckades hitta en present inför ett bröllop som jag tycker passar bra. Det blir Quack från George Jensens. Mycket passande tycker jag då han som gifter sig kallar mig Kvack (jag går under smeknamnet ankan av äldre vänner, man kanske börjar bli gammal ändå...). Fyndigt va?!


Ha en fin dag!


Bild lånad från George Jensen

No comments:

Post a Comment