Sunday 27 March 2011

Farmor


Det var ett tag sedan jag skrev nu. Min kära farmor har varit väldigt sjuk och jag har inte haft någon tid eller lust att lägga ner här på bloggen. Det är inte lätt att sitta bredvid när en nära anhörig blir dålig och det spelar ingen roll hur unga eller gamla de är, det är alltid svårt. Varje dag har Goliat och jag besökt henne på sjukhuset och nu har hon äntligen flyttad till en rehabiliteringsavdelning med trevlig personal. Det betyder att det går åt rätt håll hoppas vi.

Från något tråkigt till något roligt.
Lite sugen blev jag på att hoppa hopprep när jag sprang på denna på My First Room. Synd att Gustav är för liten än men det kanske är då man ska passa på iom att hopprepet kommer att vara upptaget sedan :)

Hoppas att allt är bra med er.

Bild lånad från My First Room.

No comments:

Post a Comment