Friday 18 June 2010

Storshopping


Idag storshoppade jag. Det blev ett par julklappsinköp (lite tidigt kanske men det gäller att vara ute i god tid) på Hemtex som hade utförsäljning, mest påslakan i den lyxiga bomullsvarianten. Sedan shoppade jag lite på MQ och så blev det ett par tjejiga muggar från Jades på Indiska. Jag tycker att de är så vackra så nästa te-drickare som besöker mig får tet i en av dessa vackra koppar.

I går var min sambo ensam med lilla Goliat (som han kallas) i fem timmar och det funkade mycket bra. Så bra att han sa att jag gärna fick vara borta en gång i veckan så att de kan få lite egen tid till sammans. Mysigt och roligt att det funkade så bra! För mig var det dock konstigt att vara ensam men det var nyttigt. Kanske kan jag komma iväg på en bio iallafall :)

Nu tänker jag åka till landet så jag hoppas att det inte regnar allt för mycket på oss. Ha en mysig helg!

2 comments:

  1. Hej Pilo!
    Det är ju evigheter sen jag var här, men jag måste i alla fall få säga STORT GRATTIS i efterhand!! Goliat, en pojke alltså. Och det låter som om ni har det riktigt bra.
    Får läsa ifatt lite här tror jag, så att jag blir lite uppdaterad!

    Ha en riktigt skön helg!

    Kram Pernilla

    ReplyDelete
  2. Oj, vad du är duktig som redan börjat med julklappar...där ligger jag verkligen i lä!
    Kul att det gick så bra att vara ifrån lilla Goliat ett tag. Som sagt, det är guld värt med egen tid.

    Tack snälla för ditt inlägg om Hemlängtan!

    Kram, Jenny

    ReplyDelete