Saturday 23 January 2010

Ensam hemma

Nu sitter jag och letar badkar igen. Egentligen borde det inte vara så svårt utan bara bestämma sig för ett och köpa det eller hur?! Skulle vilja ha ett som är svart undertill och vit upptill då vårt golv är svart och väggarna vita. Nåväl, ni får väll se resultatet av mitt letande snart. Denna bild är från en arbetkamrats hem. Hon löste det svarta med att spreja badkaret undertill. Smart!

Är ensam denna helg och det känns lite konstigt samtidigt som det är skönt. Man kan fnula runt bäst man vill. I går hade jag ett par god vänner här vilket var trevligt. Fick se Kinokos mössa och den kan jag verkligen rekommendera om hon skulle få för sig att lägga in den i sin kollektion. Den var verkligen jättefin.

Nu ska jag ta mig en kort promenad och så får vi se vad jag sysselsätter mig med sedan. Borde väll städa, plocka bort sista julstjärnan men jag är mer sugen på att gå och handla blomjord, lite blomor och klippa mig. Vi får se hur det går.

Hoppas att ni får en fin dag!

Bilder från Kinoko.se och Hemnet.

4 comments:

  1. Vilket härligt badrum ser så varmt och inbjudande ut. Hoppas att jag får se resultatet av erat färdig badrum snart.
    Tack för en trevlig kväll.
    Du får ha en trevlig helg

    Kram Mia

    ReplyDelete
  2. Så snyggt hon har, jag trodde du hade hittat bilden på nätet = )! Vad smart att spraya undertill.

    Ha en skööön helg!
    kram L-L

    ReplyDelete
  3. Vilket snyggt badrum! Skall bli kul att se vad du hittar till ditt.

    Låter som du har en skön dag - ibland är det faktiskt lite skönt att få vara själv:)

    Mitt arbete - jag jobbar som ekonomicontroller och sköter ekonomin för ett större och tre mindre bolag. Vad gör du själv?

    Hoppas du får en fin kväll och inte känner dej ensam - då får du blogga runt lite hos oss andra:)

    ReplyDelete
  4. Hej Vännen!

    Kul att få läsa mer om dig! Men stackars dig som har foglossning! Hade det med alla tre barnen, fick gå på kryckor och hade ooont! Hoppas det inte blir för illa för dig.

    Vilket snyggt badrum din arbetskamrat har! Ska bli kul att se hur ditt blir. Själv funderar jag och drömmer mest fortfarande...

    Ha en fortsatt skön helg!

    Kram Pernilla

    Just det, jag kommer från Madras. Har du varit i Indien?

    ReplyDelete