Sunday 11 October 2009

Smycken

Det är svårt det här med smycken då det är så personligt. Jag älskar nästan allt som Eva Attling gör och tyvärr har jag inte råd att inhandla allt (hade gärna haft hennes halsband med hjärta och varför inte önska sig champangeglasen när man ändå håller på) men nu har jag även upptäkt Malda smycken som gör fina silversmycken med små budskap vilket jag gillar. Favoriten hittills måste vara armbandet (jag är ett armbandsfan) med ett budskap och en liten pärla! Den skulle jag gärna beställa. Det verkar finnas en hel del smarta smycken också för er med barn där man kan ha sitt mobilnummer på brickan.

Bild lånad från Malda smycken!

1 comment:

  1. Hej!


    Tycker också om smycken! Jag gör även en del eget, titta gärna in på min blogg där jag kommer lägga upp nyheter eller min webshop www.beyou.se

    Jag designar själv, men tar också emot beställningar för att man ska kunna få sin egen favorit.

    Hoppas det inte blev för mycket reklam nu...

    Tycker du har en trevlig blogg, tittar gärna hit igen!

    Hälsningar Pernilla

    ReplyDelete