Saturday 3 October 2009

Lindex

Var tvungen att springa in på Lindex i Huddinge igår. Det var ju så mycket folk på Lindex i stan och jag var lite nyfiken på Emmas deisgnade kläder för rosa bandet.
Det var en del plagg som var riktigt fina och jag provade bland annat en klänning. Vanligtvis har Lindex rätt stora storlekar så jag tog den storleken som jag brukar ha och vilken panik det blev i provrummet. Jag har lite breda axlar och hade inte sett att man kunde dra upp klänningen i sidan med dragkedjan så den fastnade halvvägs. Jag börjar såklart att hyperventilera vilket gör det hela värre och det är inte direkt så att man vill springa ut och be om hjälp. Så 20 minuter senare och med en axel ur led och ett illrött ansikte så hängde jag snällt tillbaka klänningen.
Ett tröjköp blev det dock så donerade ytterligare lite pengar till cancerfonden. Känns bra att förena nytta med nöje!

Foton från E24 Kvinna

1 comment:

  1. Ring mig nästa gång du är i huddinge så kanske jag kan assistera dig i provhytten.

    ReplyDelete